2010. augusztus 8., vasárnap

Gréta medálok

Véget ért az úszástanulás. A gyerekeim megtanultak úszni. Na nem tökéletesen, de ki-ki a maga képességeihez mérten a legtöbbet kihozva magából.  :-) Már "csak" gyakorolni kell, s majd jövőre  újra csiszoljuk a tudást. 
Az úszó tanár néninkek szerettem volna hálánk jeléül valami emléket adni, ezért kiválogattam a szóba jöhető gyöngyöket, és nekiültem... A felső képen levő bordó medálos nyaklánc lett az övé. Olyan jó volt fűzni, hogy még négy másikat készítettem belőle. A medál neve: Gréta a nagyobbik lánykám után. :-)
Ha megtetszett, és elkészítené még valaki, megpróbálom összehozni a mintáját. :-)

 


11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép(ek) lettek!
    Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek! Nekem főleg a lilás jön be nagyon:-))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! és igen, szeretnénk a mintáját!:)

    VálaszTörlés
  4. hűű, nagyon tetszik!!! szeretnék mintát! totál szép!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek!
    Plusz egy szavazat a mintáért.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!!! :-) Akkor megpróbálkozom a minta elkészítésével.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Szívesen megfűzném én is!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik!
    En is örülnek a mintanak.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szepek! En is szeretnek mintat! :)

    VálaszTörlés