2011. március 3., csütörtök

Gyűrű Alíznak :-)



Kedves Alíz! Viseld egészséggel! :-)

14 megjegyzés:

  1. Húúúú, ez gyönyörűűű!!! Naggyon tetszik!!!
    :-)))

    VálaszTörlés
  2. Klassz gyűrű.... Alízka biztos örül neki!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is kell ilyen:)))
    Nagyon tökéletes Kriszta!:)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki gyűrű! Biztosan örült a gazdája! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!!! Meli, megbeszélhetjük. :-)

    VálaszTörlés
  6. Ismerve Alízt, szerintem biztosra imádni fogja :)

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen, Ő az enyém! Krisztám, itt is szeretném nagyon-nagyon megköszönni először is a kedvességedet, hogy a kedvenc szettemet kiegészítetted egy gyűrűvel is! Imádom, már viseltem is, nem maradt megjegyzés nélkül! Teljesen az én stílusom és tökéletes kiegészítője a szettemnek! :)
    Még egyszer nagyon köszönöm, hogy életem legrosszabb napján egy ilyen meglepetéssel ajándékoztál meg! :)
    Puszillak, Alíz

    VálaszTörlés